Home > Westerkerk > Activiteiten

15-18 augustus
Drie locaties; zie website

Vakantiebijbelweek

De vakantiebijbelweek is een week waarin we kinderen willen leren over het geloof in Jezus Christus. Alle basisschool kinderen zijn welkom, ongeacht achtergrond, geloof of naar welke school je kind gaat. In de verhalen en werkjes vertellen we over de bijbel en het evangelie, daarin laten we zien hoe de liefde van Jezus werkt voor kinderen en wat het betekent om te geloven.

Het thema dit jaar is ''Alles andersom''. De kinderen leren Jezus kennen en ontdekken waar Hij vandaan komt, wie Hij is en wat Hij doet. Kinderen ontdekken dat Jezus totaal anders is, dat in Zijn leven ‘Alles andersom’ gaat, maar dat dit bij het reddingsplan van God met mensen hoort.

Kind(eren) kunnen aangemeld worden via de site: vakantiebijbelweekermelo.nl

Tevens is daar ook meer info te vinden en kunnen ouders/verzorgers/opa''s en oma's zich aanmelden om een ochtend te helpen.

Deel op Deel op

15-18 augustus
Drie locaties; zie website

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

minder