Home > Westerkerk > Activiteiten

JUN

Kliederkerk voorbereidingsavond

Op 31 maart was er de eerste Kliederkerk Ermelo-bijeenkomst in de Immanuelkerk. We kijken terug op een geslaagde start! Natuurlijk ontdekten we bij de evaluatie enige verbeterpunten (het was ook onze eerste keer ;-), maar we zijn vol enthousiasme ook alweer aan de slag gegaan met de komende keer!
De eerstvolgende Kliederkerk zal zijn op zondag 7 juli in de Westerkerk (15.30-18.00 uur, het team begint om 14.00 uur met de voorbereidingen).
Ook deze bijeenkomst zal bestaan uit drie onderdelen: Samen ontdekken (workshopachtige activiteiten), Samen vieren (korte interactieve viering) en Samen eten (eenvoudige maaltijd).
Op dinsdag 4 juni (20.00 uur in de Westerkerk) willen we deze Kliederkerk-bijeenkomst voorbereiden. We kunnen mensen gebruiken in de volgende teams: gastvrijheid, catering, workshops en viering.
Alleen samen kunnen we van Kliederkerk Ermelo iets mooi maken!
Als je ook mee wil helpen doen, dan kun je je aanmelden bij Ery of André.
Geef dan ook even aan of je voorkeur hebt voor een bepaald team of een bepaalde activiteit. En als je andere mensen kent die wel willen helpen? Nodig hen dan gerust uit voor de voorbereidingsavond van 4 juni!
Als thema hebben we voor 7 juli gekozen voor ‘Op rots of zand’.
Wil je daar alvast eens over nadenken, check dan het volgende document:
We hopen elkaar te ontmoeten!
met hartelijke groet,
Ery Bennink
André Priem

Na de start op 31 maart in de Immanuelkerk vinden de drie volgende Kliederkerkbijeenkomsten plaats in de Westerkerk (7 juli), Oude Kerk (15 september) en in het Kerkelijk Centrum (17 november). Zet ze vast in de agenda!

Voor meer informatie klik hier

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Seniorenmiddag

Lekkere Lente Lunch!

U wordt uitgenodigd om samen te genieten van een lekkere lentelunch!
Op donderdag 16 mei is het zover.

Alle senioren (jong, ouder en nog iets ouder) zijn weer hartelijk welkom vanaf 12.15 uur in de ons inmiddels zo vertrouwde Vleugel!

Let op: op de vorige seniorenmiddag deelden we mee dat de eerstvolgende datum dinsdag 14 mei zou zijn. Door allerlei omstandigheden hebben we dit moeten veranderen.

De juiste datum is nu: DONDERDAG 16 MEI.

Opgave voor deze lunch is niet nodig. We rekenen er gewoon op dat u komt!

Met groet van de voorbereidingscommissie.
12.15 uur
Westerkerk, De Vleugel

minder
DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

meer