Home > Westerkerk > Activiteiten

Kerkelijk Centrum

Kliederkerk in het Kerkelijk Centrum

17 november Kliederkerk
Dit keer is het Kerkelijk Centrum aan de Jeugdkant 16 gastheer, en het thema luidt ‘delen maakt meer’. We gaan aan de slag met het Bijbelverhaal van de wonderbaarlijke broodvermenigvuldiging: 5 broden en 2 vissen blijken meer dan genoeg om duizenden hongerige magen te voeden. De Kliederkerk duurt van 16 uur (inloop 15.30 uur) tot ca 18 uur en bestaat ook nu uit de drie kenmerkende onderdelen: ‘samen ontdekken’ (workshopachtige activiteiten), ‘samen vieren’ (korte viering) en ‘samen eten’ (maaltijd).
We werken het thema weer op verrassende en creatieve wijze uit; vooral de maaltijd lijkt ons in de sfeer te brengen van het Bijbelverhaal van ‘vijf broden en twee vissen’; er zijn weer allerlei doe-activiteiten voor jong en oud. We hopen dat jong en oud ook dit keer weer een ontspannen en betekenisvolle middag komt beleven
Aanmelden is niet nodig, en deelname is gratis.
Nodig gerust ook vrienden en vriendinnen of klasgenoten van harte uit.
Volg ons op facebook: ‘kliederkerkErmelo’
Het Kliederkerk team

Deel op Deel op

16:00 -18:00
Kerkelijk Centrum

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

minder