Home > Westerkerk > Activiteiten

DEC
10:00 uur waarschijnlijk Online

Kinderkerst

Er wordt gekeken of deze dienst online kan worden gehouden.

Afgelopen jaren hebben we op de zondag voor Kerst een kerstmusical uitgevoerd in de kerk met de kinderen van de kindernevendienst. Helaas lukt dit jaar door de maatregelen rondom corona niet, om een musical met de kinderen in te studeren en uit te voeren in de kinderkerstdienst. We hebben er daarom voor gekozen om Kinderkerst op 20 december in de eigen kindernevendienstruime te houden. Wat we dan gaan doen, is nog een verrassing. We hopen in ieder geval dat alle kinderen van groep 1 t/m 6 zullen komen, ook wanneer je de afgelopen maanden niet (vaak) bent geweest. Je mag ook komen, als je ouders zelf niet naar de kerkdienst komen. De kindernevendienst duurt namelijk de hele dienst (dat geldt trouwens ook voor alle andere zondagen!). Wel willen we aan je ouders vragen om je even aan te melden via het inschrijfformulier voor de kerkdiensten, liefst een week van te voren (maar later kan ook nog).

Op zondag 13 december gaan we tijdens de kindernevendienst een creatieve bijdrage voorbereiden voor de kerkdienst van 20 december, zodat iedereen die de dienst in de kerkzaal of online bijwoont, toch ook iets mee krijgt van Kinderkerst.

Deel op Deel op

10:00 uur waarschijnlijk Online

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

minder