Home > Westerkerk > Activiteiten

Kerk en school

Zondag 14 februari is dit jaar de zondag van de Kerk en School-dienst. Vanwege corona kunnen de scholen natuurlijk niet te gast zijn in de verschillende kerken. Gelukkig ontstond er een initiatief of we niet als gezamenlijke kerken één gezamenlijke dienst zouden kunnen
voorbereiden waarvoor we dan alle scholen en kinderen zouden kunnen uitnodigen.
Dat initiatief werd breed omarmd. De volgende kerken werken mee: de Evangeliegemeente, de Nederlands Gereformeerde kerk (Van Beekstr.), Rehobothkerk, Maranathakerk en Immanuelkerk, Oude Kerk, Kerkelijk Centrum en de Westerkerk.
We zullen dus zelf geen dienst houden vanuit West, maar samen met enkele collega’s hoop ik (als het fysiek lukt vanwege de lockdown- beperkingen) in Groevenbeek te zijn, van waaruit we deze ene dienst zullen streamen.

Via deze link kom je kom op het YouTube van de EGE. Daar is de dienst te
volgen. Het thema is dit jaar ‘Een liefdesbrief voor jou’!

Deel op Deel op

Kerk en school

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

minder