Home > Westerkerk > Activiteiten

DEC

Inzameling voedselbank

Als gemeenteleden van de Westerkerk kunnen we een bijdrage leveren aan mensen die het financieel moeilijk hebben (zie artikel kerkblad onder diaconie).

Op zondag 8 december 2019 staan er lege kratten van de voedselbank. Wilt u meehelpen om de kratten te vullen door de volgende producten mee te nemen:
  • pot groente
  • stuk kaas
  • pak rijst
  • pot jam
  • net handsinaasappels
  • wasmiddel
De punten van Douwe Egberts kunt u ook inleveren. Dan sparen we samen voor koffie voor de voedselbank.

In de hal van de kerk staan weer kratten waarin u de producten kunt deponeren, maar u kunt uiteraard uw product ook geven aan een van de diakenen die daar aanwezig zijn. Wij hopen dat u mee wilt doen met deze concrete vorm van hulpverlening.

Alvast bedankt namens de diakenen van de Westerkerk.

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Seniorenmiddag

Lekkere Lente Lunch!

U wordt uitgenodigd om samen te genieten van een lekkere lentelunch!
Op donderdag 16 mei is het zover.

Alle senioren (jong, ouder en nog iets ouder) zijn weer hartelijk welkom vanaf 12.15 uur in de ons inmiddels zo vertrouwde Vleugel!

Let op: op de vorige seniorenmiddag deelden we mee dat de eerstvolgende datum dinsdag 14 mei zou zijn. Door allerlei omstandigheden hebben we dit moeten veranderen.

De juiste datum is nu: DONDERDAG 16 MEI.

Opgave voor deze lunch is niet nodig. We rekenen er gewoon op dat u komt!

Met groet van de voorbereidingscommissie.
12.15 uur
Westerkerk, De Vleugel

minder
DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.