Home > Westerkerk > Activiteiten

Inzameling schoenendoosactie

Zondag 13 oktober gaat de schoenendoosactie weer van start. Jong en oud worden uitgenodigd een schoenendoos te versieren en te vullen met schoolspullen, verzorgingsartikelen, speelgoed en een knuffel.
Lege schoenendozen kunnen vanaf die zondag vanuit de hal van de kerk worden meegenomen, maar zelf een schoenendoos regelen kan ook.
Op zondag 3 november worden de schoenendozen voorafgaand aan de dienst ingezameld voor in de kerk. Voor organisatie- en transport wordt er een bijdrage gevraagd van € 5,- per schoenendoos.
Actie4Kids is een landelijke actie en verwacht dit jaar 45.000 schoenendozen in te zamelen.
De schoenendozen gaan naar kinderen die leven in moeilijke omstandigheden. Dit jaar zijn dat kinderen in: Sierra Leone, Togo, Malawi, Roemenië, Moldavië en vluchtelingenkampen op de Griekse eilanden.
Waar dat is toegestaan wordt er ook een boekje met Bijbelverhalen uitgedeeld.

Voor eventuele informatie:
Ton Bannink

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

minder