Home > Westerkerk > Activiteiten

Emmaüswandeling

Emmaüs-wandeling
Elkaar ontmoeten is in deze periode best lastig. We kunnen nog steeds met een heel beperkt aantal mensen samenkomen tijdens de kerkdiensten. Het echte, directe contact kun je soms enorm missen. Dus zullen we ook moeten proberen om die onderlinge ontmoeting op andere manieren vorm te geven. Een van de genoemde ideeën was: samen een Emmaüs-wandeling maken. Sjoerd van Werven was bereid dit te organiseren. De eerste keer zal zijn op zondagavond 5 juli. We verzamelen om 19.30 uur op de parkeerplaats van de Westerkerk. Na een korte opening gaan we in tweetallen op pad. De wandeling zal ongeveer een uur duren.
Doe je mee?

Opgeven is niet nodig (wel handig) en aanvullende info kun je opvragen bij Sjoerd van Werven
Start: 19.30 uur vanaf de Westerkerk.

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

minder