Home > Westerkerk > Activiteiten

zaterdagavond 16 maart 2019, 19:00-20:00 uur
Kerkelijk Centrum

De puzzel van Pasen

Op zaterdagavond 16 maart a.s. komt Matthijs Vlaardingerbroek met de voorstelling ‘De puzzel van Pasen’ naar Ermelo. De voorstelling gaat over het Paasverhaal. Dit is niet zomaar een voorstelling! Het belooft een interactieve en afwisselende voorstelling met verschillende buikspreekpoppen en goocheltrucs te worden.

De voorstelling is voor kinderen tussen 4 - 12 jaar (basisschool), duurt ongeveer een uur en start om 19.00 uur. Toegang is gratis (collecte bij de uitgang).

Nodig gerust ook je vrienden en vriendinnen voor de voorstelling uit, maar laat je allerkleinste broertje of zusje (die nog niet naar school gaan) maar thuis, zij zijn nog te klein voor de voorstelling. Papa en mama zijn van harte welkom.

De voorstelling wordt georganiseerd door de hervormde wijkgemeente Kerkelijk Centrum in samenwerking met het Centraal Missionair Platform

Deel op Deel op

zaterdagavond 16 maart 2019, 19:00-20:00 uur
Kerkelijk Centrum

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Seniorenmiddag

Lekkere Lente Lunch!

U wordt uitgenodigd om samen te genieten van een lekkere lentelunch!
Op donderdag 16 mei is het zover.

Alle senioren (jong, ouder en nog iets ouder) zijn weer hartelijk welkom vanaf 12.15 uur in de ons inmiddels zo vertrouwde Vleugel!

Let op: op de vorige seniorenmiddag deelden we mee dat de eerstvolgende datum dinsdag 14 mei zou zijn. Door allerlei omstandigheden hebben we dit moeten veranderen.

De juiste datum is nu: DONDERDAG 16 MEI.

Opgave voor deze lunch is niet nodig. We rekenen er gewoon op dat u komt!

Met groet van de voorbereidingscommissie.
12.15 uur
Westerkerk, De Vleugel

minder
DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk