Home > Westerkerk > Activiteiten

OKT

67-plusmiddag

Op donderdag 3 oktober is het weer zover: de volgende 67-plusmiddag.
Deze middag worden we al weer vijf jaar! Een lustrum dus.

We hebben besloten dat we gaan proberen om deze keer geen individuele uitnodigingen rond te sturen. U hoeft zich voor deze middag ook niet op te geven. U bent gewoon van harte welkom!

Vanaf 14.15 uur staan de koffie en de thee weer klaar en om ongeveer 14.30 uur beginnen we met het programma. Onze gasten voor deze middag zijn de heren Ab Haaima en Gijs van Norden. Zij komen u met woord en beeld vertellen wat een organisatie er vast zit aan de Voedselbank. Een paar keer per jaar zamelen we in de Westerkerk allerlei levensmiddelen in. Maar hoe gaat het daar verder mee? Er zijn veel helpende handen nodig om alles op de juiste plekken te krijgen! U zult het zien en horen! Voor deze middag willen we u vragen om iets lekkers mee te nemen voor bij de koffie. Alles wat we in gesloten verpakking overhouden, willen we mee geven aan de sprekers als traktatie voor alle medewerkers en voor hen die wel een extraatje kunnen gebruiken. Neemt u dus iets extra’s mee??? Als voorbereidingscommissie besloten we dat we proberen hoe het gaat zonder persoonlijke uitnodiging. Ook aanmelden voor deze middag is niet nodig. Nu we vijf jaar ervaring hebben opgedaan weten we op hoeveel mensen we ongeveer kunnen rekenen. U bent welkom ook als u nog geen 67 jaar bent en u hebt gewoon zin in een gezellige middag! We zien uit naar uw komst!

Kijk ook eens op deze pagina

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

minder