Home > Algemeen > Activiteiten

Dordrecht

The Passion 2019

Ga mee naar The Passion!
We gaan met een bus vol jongeren naar Dordrecht op donderdag 18 april om The Passion bij te wonen. Wil je mee? Geef je dan op! Dat kan ook via www.passionchallenge.nl.

Deel op Deel op

18 april 2019
Dordrecht

Zoek activiteit

Van
Tot

Vesper - elke laatste zondagmiddag van de maand

Elke laatste zondag van de maand (m.u.v. juli) is er in de Zendingskerk om 17.00 uur een vesper. Een inspirerende viering in het teken van stilte en stilstaan, samen zingen en luisteren, inspiratie opdoen en bidden.
Iedereen is welkom! Na de vesper is er soep met brood en kun je nog even napraten.

Dit jaar staat elke vesper in het teken van een inspirerende persoon. Wil je weten wie er deze keer centraal staat, volg ons dan op Facebook.com/Zendingskerk. Liever een mailtje ontvangen met een uitnodiging? Stuur dan een mailtje naar vesperzendingskerk@gmail.com. Hier kun je ook terecht als je vragen hebt.
zondag, 17.00 uur
Zendingskerk

minder

Jongerenwerkvacantie 26 okt - 3 nov 24